Ahoj,

všechna současná loga včetně SVG jsem zveřejnil tady:
https://openstreetmap.cz/press
Jinak díky za iniciativu! Vytvořil jsem je cca na jaře 2015, když jsem
zprovozňoval openstreetmap.cz jako ten původní web okolo školení :-)
Samozřejmě, pokud je žádáná změna, může být. Vím že na sotmu někdo (gorn?)
zmiňoval, že by logo mělo lépe ukazovat, že se jedná o mapu.. což ovšem
nevím jak dosáhnout. A také viz ostatní národní spolky [1], vizuálně se mi
ta mapa s vlajkou líbí víc než ostatní možnosti.

Také zůstává k diskusi, jestli by organizace měla mít nějaké jiné logo,
nebo ne. Za mě spíše ne, abychom navenek působili jednotně.

Jinak co se týče nových návrhů, kdysi jsem zkoušel logo zjednodušit, aby se
dalo lépe tisknout. Ale jednak mi nepřijde lepší než současná verze, a
jednak se mi nepovedlo uspokojivě esteticky zanést do loga příslušnost k
česku :-)) viz [2]

Pavel

[1] https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Logos#National_projects_logos
[2] https://zby.cz/osmcz-logo-v2.pdf