Ano tohle je pravda, už jsem to psal v jednom z předchozích příspěvků, že by nebylo dobré aby se potlačovala aktivita kohokoli tím, že by vznikl dojem, že je k tomu potřeba rady nebo spolku, to by bylo vážně nešťastné.  Na většinu aktivit spolku netřeba. Jediný co si myslím je, že v NĚKTERÝCH případech na příslušné orgány jakýkoli razítku může zapůsobit. Ale veliký iluze si samozřejmě nedělám. Zkušenosti lidí co už jednání absolvovali by se taky neměly ztratit a bylo by fajn, pokud by se z nich vycházelo.