Já bych je místo na sandbox navedla na hotosm <https://tasks.hotosm.org/>.
Editovat by mohli “živá” data, má to ale výhodu toho, že - i když občas až
někdy za rok či dva - ty editace bude kontrolovat nějaký validátor.
Naprosto klidně by to mohl být ten jejich učitel, jen by se mu muselo
chtít. Mělo by to i tu výhodu, že jedničku dotyčný nedostane za takovéhle
zvěrstvo.

Majka