Do naší debaty: přihodila jsem vzor
<https://openstreetmap.cz/git/majka/spolek/src/trunk/binary> toho, jak to v
současné chvíli u mě vypadá, je tam jak samotná hlavička, tak i dopis.

Moje výhrady k logu zůstávají - moc nefunguje v černobílém provedení a při
zredukovaných barvách.
Ještě zkusím večer udělat test toho, jak by to vypadalo při “klasickém”
rozložení hlavičkového papíru - tj. v záhlaví vodorovně, ten doplňující
text pak patrně v zápatí.

Není tu někdo, kdo by mi dokázal pomoci upravit šablony v latexu pro
pandoc? Na tom, co používám je špatně datum, mělo by být mezi tím adresním
řádkem a oslovením, a bude to blbě při vícestránkových textech. Dávám to
dohromady zahrabaná v manuálech ;)

Majka