Ahoj,
jakým způsobem mapujete menší parkovací plochy podél ulic. Ve městě je jich
poměrně dost.

https://www.mapillary.com/app/?focus=photo&pKey=Sn8Vw6iLL7HPZf2U-42bkQ&signs=true&lat=49.065756213559325&lng=17.474310916949207&z=17&x=0.49349500239678945&y=0.5130473454377048&zoom=0

Nejčastější je u nás ve městě varianta č.1, amenity=parking na plochu, které je
umístěna vedle cesty. Přijde mi to jako hodně velký kalibr, celé město je pak
na mapě poseto modrými péčky. Navíc já jako návštěvník města si jako parkoviště
představuju něco většího a hlavně bych očekával, že parkoviště je označeno i
příslušnou značkou. Trochu problém je i v tom, že tyto plochy nejsou napojeny
na žádnou cestu.

Což mě svádí k variantě č.2, připojit plochu k cestě. To sice vypadá líp na
mapě, ale zase na druhou stranu je to v rozporu s pravidlem, že plochy a cesty
se nemají spojovat. A protože každé pravidlo má své výjimky, jde o mou
oblíbenou variantu. :)

Pak je tu ještě varianta č.3, použít na cestě parking:line. Tohle se mi líbí,
ale na mapě jsem to nenašel, takže mi nedává smysl to použít.

Máte nějaký jiný nápad nebo opravdu používáte některou ze tří variant, co jsem
popsal?

Madik