Protože ten překlad není překlad té wiki stránky, ale toho dokumentu co
visí na osm foundation (a zároveň toho, co je ke stažení).
Z té anglické wiki stránky to není jasné, že ve francouzštině a španělštině
je tam hozený celý ten dokument; vůbec jsem si toho nevšimla. Klidně to na
tu wiki můžu hodit tak jak to je, jen je to v každém případě opravit.