díky moc,

ohledně sjezdovek jako plocha - vycházel jsem z opemsnowmap, kde jsou taky
jako "čáry" - ne jako plochy a teď se tam i promítla i moje úprava a vypadá
to stejně:
http://www.opensnowmap.org/?zoom=15&lat=50.23109&lon=16.43834&layers=snowbase&marker=false
- pravda je teda na openstreet wiki, nebo podle zvyklosti? (je to tak
mapované u náís, i v cizině co jsem koukal)

sloupy určitě nedám, už jsme pryč, na vlekové uzly kouknu