Od: Pavel Pilát <pavel.pi...@gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 25. 3. 2019 13:27:00
Předmět: [talk-cz] path nebo footway?
"

Ahoj,

s místním kolegou mapperem řešíme krátký úsek mezi cyklostezkou a lávkou
https://www.openstreetmap.org/way/60084004
(https://www.openstreetmap.org/way/60084004)  (a vlastně i lávku samotnou).

Mě překvapilo, že to označil jako highway=path, já jsem zas přesvědčen, že
je to footway.

Co si o tom myslíte? Ne že by  se kvůli takové maličkosti zbořil OSM svět :-
), ale rád bych věděl, jestli se mýlím, abych chyby nedělal i v budoucnu.

Tady jsou fotky z místa - https://photos.app.goo.gl/qWnwS7jiB5TiLPJe9
(https://photos.app.goo.gl/qWnwS7jiB5TiLPJe9)

A naše diskuse u changesetu - https://www.openstreetmap.org/changeset/
66069512(https://www.openstreetmap.org/changeset/66069512)