Doplnil jsem v tom Plavu možnou objízdnou trasu - tedy pěšinu, po které se
dá dobře dojet z Plavu až na rechli (jedna část pěšiny chyběla, jedna byla
nakreslená kus mimo). Z Doudlebské strany se ty schody prostě zdolat musí.
Ale nevím (a asi ani neumím), jak vyznačit, že je to (mnou) doporučená
trasa, když to není v terénu nijak značené. Sám jsem si tu cestu musel
objevit

JAnD