On Wed, 3 Apr 2019 at 14:20, Jan Macura <macura...@gmail.com> wrote:

> Data50 jsou data pro měřítko 1:50 000, takže nemůžeš čekat žádnou
> überpřesnost. Prostě generalizace. Zmenši si to do padesátky a jakou
> naměříš odchylku v měřítku mapy? 0,1 mm?
> Co je v KM bude určitě přesnější. Data50 jsou pro nás užitečná v tématech,
> která v KM ani v RÚIAN nenajdeme. Silnice ani baráky to nebudou.

To je mi jasné, jen jsme se o těch silnicích tady bavili. Osobně tuhle část
za přínos nepovažuji, silnice/ulice budou přesněji v KM, polní cesty a
pěšiny, co se jejich průběh časem mění, jsou většinou nejlépe vidět z LPIS
(mezera mezi těmi polygony polí). Tohle je pak přesnější i než Strava,
protože je to v podstatě nejaktuálnější (jen minulý rok a novější).
Netuším, jestli ty silnice vůbec nějak dokážeme využít - protože
zkontrolovat, jestli nám někde v "Horní Dolní" - tedy tam, kde nikdo z nás
pravidelně nemapuje a kde se nám nepotloukají hledači kešek, aby nám dali
avízo - utekla nová stavba silnice nebo přeložka by možná stálo za to, ale
bylo by s tím víc práce než skutečného užitku. Maximálně zpětně dělat
porovnání kategorií silnic proti tomu, jak to máme zmapované. Tedy reálný
přínos i v tomhle bude maximálně někde od silnic II. třídy níže.

Majka