---------- Původní e-mail ----------
Od: majka <majka.zem+t...@gmail.com>
Komu: talk-cz@openstreetmap.org
Datum: 9. 4. 2019 15:58:25
Předmět: [talk-cz] Mapování Rožnov pod Radhoštěm - okolo (autobusového)
nádraží
"

Mohl by se někdo místní nebo skoro místní podívat na mapování v Rožnově pod
Radhoštěm?
Všimla jsem si náhodou, že se tam právě probíhá fell3. Takže přibylo
zmapování každého decimetru trávy, ale to není důvod proč píšu...

"

Ajajaj. Ho v německu zase vykopli?

"

Ještě před ním se tam "prošel" další cizinec, a teď na některých cestách
naskakuje neskutečné množství značek, a z toho část podle mě neodpovídá:

příklad(https://www.openstreetmap.org/way/58556287/history)

Panorama
(https://mapy.cz/zakladni?x=18.1362753&y=49.4599774&z=18&pano=1&pid=57313974&yaw=4.544&fov=1.207&pitch=0.124&q=ro%C5%BEnov%20pod%20radho%C5%A1t%C4%9Bm)

Pokud se situace nezměnila, tak by tam podle mě u přístupu stačil zákaz
všech vozidel + povolit autobus, a to omezení rychlosti netuším podle čeho
je brané.

"

Je možné, že tam ta 30 fakt přibyla. Až se tam někdy dostanu (asi ještě
letos) a jestli si na to vzpomenu, tak to ověřím.

"

Podle mě by si to tam zasloužilo celkovou aktualizaci, minimálně source na
objektech ukazuje na starší data (budovy - KM, cesty - uhul:ortofoto) a
změny případně budou nad tím. Systematicky to asi nikdo neprocházel. Jsou
tam i chyby - např. na podchodech chybí layer atd.

"

V nejbližší ani vzdálenější době tam žádnou revizi neplánuji. A podchody?
Tam nějaké jsou? Si žádný nevybavuji.

Marián

"

Majka