Ahoj,
mám dotaz trochu mimo téma. Tome máme nějaký výstup kde budou třeba jen čísla uzlů v OSM od rozcestníků, které nemají fotku, nebo mají jiný problém? Dal bych je do mapy třeba s červeným okrajem na ikonce, aby se člověk nemusel párat se stahováním a importem GPX. Může být jakýkoliv zdroj, který půjde automaticky stáhnout a získat z něj ID uzlů. Jsem i pro další aplikace do mapy, které pomohou při mapování.

Honza