Přidal jsem odkazy na šablony na wiki stránku:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Zdroje_v_jednani
Sám taky něco brzo pošlu - zatím zdá se posílal něco jen Mirek.

Majko, pošleš prosím odkaz na své finální PDFka? Nějak nedokážu najít,
jestli tam máš vložené ty připomínky z GoogleDocu
<https://docs.google.com/document/d/1JdhYGi2828bTwjkW6e3CAdyh_FeoJMlk8I8SfIHuGE0/edit>
nebo ne.

P.