Ahoj,

Ja odbočky mapujem zakreslením pár metrov a na koniec pridám
fixme=continue. Kedysi som križovatky značil iba ako bod s fixme=junction.

Ináč na novej Freemap outdoor mape takéto fixme renderujeme ako červený
krúžok: https://www.freemap.sk/?map=15/48.617789/21.117547&layers=X

Ing. Martin Ždila <http://www.openstreetmap.org/user/*Martin*>
OZ Freemap Slovakia
tel:+421-908-363-848