Ahoj, po prohlaseni pouziva fody k zapamatovani prihlaseni cookie s
platnosti 1 tyden.  Podle mojeho prihlaseni a ostatnich co vidim na
serveru to funguje v poradku. Nemas nastaveno smazani cookie pri
ukonceni prohlizece a neni tohle problem? Pripadne ti na sebe mimo
konferenci poslu mobil, klidne brnkni a zkusime to nejak prozkoumat
bliz.

Mej se.