A co s těmi notes? Když mi někdo nahlásí, že v Horní Dolní chybí poplenice na tříděný odpad, jak zjsitím (a za jak dlouho), že je to pravda? V Seznamu se podívají na detailní letecké snímky nebo na panoramu, ale ani jedno my legálně využívat nesmíme.

Nechal bych to jak to je: klidně ať nám OSM vylepšují lidi ze Seznamu ;-)