Zdravím.

Dnes jsem si všimla, že na modré trase Trhové Sviny - Srubec (č. KČT 1235) jsou
u většiny rozcestníků staré směrovky, z doby modré trasy Hojná Voda - Dobrá
Voda.

Nejstarší směrovky, co jsem viděla, jsou na velmi vhodném místě - u památníku v
Trocnově, je  to z r. 1992. Až to změní, stačí když to poponesou o pár metrů do
muzea: https://osm.fit.vutbr.cz/fody/files/22934.jpg

Hojná Voda i Dobrá Voda (bus) jsou nyní na (odlišných, spolu nesouvisejících)
červených trasách. Trhové Sviny jako "konečná" jsou vidět na směrovkách z r.
2014 (rozcestník Srubec), Dobrá Voda má směrovky z r. 2007 (červené).

Co s tím? Řešit s KČT? Nebo ignorovat ty staré ukazatele co jsou skoro všude?