Od: "Petr Schönmann" <pschonm...@gmail.com>
Komu: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 22.05.2019 09:40
Předmět: [talk-cz] Import studánek v2

Ahoj,narazil jsem na pěkný zdroj dat co by se mi v mapě sakra hodil, když cestuju. Studánky na
stránkách estudanky.eu <http://estudanky.eu>Kdysi se Petr Vejsada snažil o import (
https://openstreetmap.cz/talkcz/c1355 <https://openstreetmap.cz/talkcz/c1355> ) který skončil
neúspěchem, protože se rozcházely informace OSM/ESTUDANKY.EU <http://ESTUDANKY.EU> ( různé polohy
). Ještě jsem s ním cca týden zpět komunikoval, zda nechce pokračovat. Zkusil aktualizovat data. Z
předávacího rozhraní mu vypadly prý nějaké sloupce ( důležité pro nás - pitelnost ). Převážně ale spíš
schází čas.Proto jsem si říkal, zda by jsme se do toho nepustili znovu, ale s poi importerem (
http://osm.kyralovi.cz/POI-Importer-testing/ <http://osm.kyralovi.cz/POI-Importer-testing/> ) alá
poštovní schránky. Doba je na to nejvíc ideální, začnou výlety do přírody a je možno tak studánky
ověřit přímo v terénu.