Odpoledne na to kouknu, není toho moc a tu wiki upravím.

Jen pro mě: podle mě se tohle ČR netýká, nevím o turistické trase, která je
značená / průchozí jen jedním směrem. Nejblíž tomu jsou naučné stezky, které
mají implikovaný směr, tj. číslovaná zastavení. I tak jsou značené obousměrně
(většinou kopírují značení KČT), ta jednosměrnost je daná jen případně
průvodními materiály (mapy / letáky / ta čísla infotabulí. To ale není to, co
se probíralo na tom talk listu a o čem mluví anglická wiki.
Značíme nějak směr naučných stezek?

Majka
> Od: "Marián Kyral" <mky...@email.cz>
> Komu: talk-cz@openstreetmap.org
> Datum: 22.05.2019 12:05
> Předmět: [talk-cz] Update translation of Cs:Tag:route=hiking

Ahoj,na OSM fóru přistála prosba na úpravu tagu
Cs:Tag:route=hiking:https://forum.openstreetmap.org/viewtopic.php?id=66312Má
někdo čas se na to mrknout?Díky,Marián