Díky za doplňující info. Jelikož břehy řeky Ohře jsou v tristní stavu (velké
části řeky byli mnohem užší než ve skutečnosti) tak jsem začal pomalu upravovat
a procházet Ohří po proudu směrem od Chebu - dělám to ručně jelikož opravuji i
břehy, ramena a vedlejší koryta. Poprosil bych o kontrolu a případně i o skript
na hromadnou změnu. Ale stejně ručně a postupně projdu celou Ohří až k soutoku
z Labem.

Michal

Poprosil bych

Odesláno z iPadu