Já bych řekla, že situace je trochu složitější.

Kdo hledá kešky intenzivně, sice proleze kde co, ale většinou nebude typ, který
bude nějak víc mapovat. Maximálně tu a tam opraví to, kde mu něco chybělo
cestou ke keši poté, co si zanadává na blbou mapu. Na víc nemá čas, chvátá zase
rychle jinam.
Samozřejmě, výjimky se najdou...

Ti, co jsou typem, který mapovat bude soustavněji, se už začali zajímat o to
jak to udělat, a jednoduché věci nějak zvládnou. Tam jde pak o to, je jen
neodradit a případně jim poradit. Nebo už jsou tady mezi námi. Ono mapování
zabírá čas, co se dá strávit

To školení jako event bude hodně přitahovat tu "blbou" sortu, co si jen přiletí
pro bod a protáhne dál.

Za mě by i stačilo zapojit další do focení pro nás zajímavých objektů (včetně
těch schránek a bodů záchrany) a naučit nechávat užitečné poznámky k mapě (opět
ideálně s fotkou).

Nedovedu si představit to mapování na dálku tak, jak bylo navrhované. To se
někdo hlásí, že bude o víkendech "držet službu"? Podle mě není reálné, aby to
tak fungovalo. Zkusíme jednou, nějak se to se štěstím povede, a pak buď nebudou
data z terénu, nebo nebude kdo by seděl u editoru. Protože tohle bude směřovat
zejména na pěkné víkendy.