Fakt je, že ty pěšiny na hraně rozeznatelnosti já osobně nemapuji, pokud nejsou
někde, kde se čeká větší provoz (tur. trasa, zkratka mezi vesnicemi, k rybníku
na koupání).

Při navigaci podle mapy mě víc vadí zmapovaná neprůchozí/neexistující cesta než
to, že cesta v mapě chybí a já si případně kvůli tomu zajdu. Pokud chci
riskovat, že se budu vracet nebo protlačovat mlázím, naplánuji to podle
leteckých map.

Tyhle cestičky dost často mizí nebo se přesouvají, lidi přestávají chodit
takové ty běžné cesty do vedlejší vsi / lesem na hřbitov... Spousta z nich
zkrátka vezme auto.
Tam, co babička chodila běžně pěšky, i já většinou jezdím na kole. Ty původní
cesty a pěšiny už existují jen díky tomu, že nám to tu jezdí jako traily na
horských kolech. Pěšky tam nikoho nepotkávám, pokud blízko není keška. I venčit
psy se chodí jen za humna.