On Wed, Jul 3, 2019, 15:52 Petr Vozdecký <v...@seznam.cz> wrote:

> ahoj,
> hlasim poznatky po upravach ikon vrstvy fotek Fody:
> - když je rozcestník "pěší" + "cyklo" + "lyžařský", tak se zobrazí vždy
> ikonka pěší+lyžařský. Návrh: protože asi již složitějšáí kombinace v praxi
> neexistuje (leda ještě + vozíčkářská trasa?), tak tomu věnovat speciální
> ikonu, např. horní šipku udělat z části oranžovou a z části žlutou (pokud
> bude očima patrný rozdíl)

pri pokusech too nebylo pouzitelne, proto jsem to nedelal,  ale zdroj je na
githubu, mas moznost se umelecky projevit...

- ještě prosím o speciální ikony pro chybějící information=board a
> information=map - pak se bude dát (konečně!) opravdu jednoduše najít, co
> kde chybí vyfocené!

Je v planu jak bude chvili cas.

- vyšší dívčí by byla u vrstvy OsmHiCheck možnost zapínat subvrstvy
> (chybějící rozcestníky zvlášť od mapy a boardů)

Bylo by fajn pro obe vrstvy ale je dost netrivialni. Marian se na to
psychicky pripravuje. Muzes mu poslat stene neceho peniveho jako podporu
motivace, adresu dodam :-)

tom.k