Ahoj,

On Tue, Jul 09, 2019 at 10:57:14AM +0200, Tom Ka wrote:
> Zatím předpokládáme podobný formát jako v roce 2017, tj. jedna
> místnost jeden den (preferujeme Sobotu?) s přednáškami a odpoledne
> workshopem s volným programem.
[...]
> Dejte si tedy prosím do kalendáře a zároveň prosím o náměty na
> přednášky (jak přednášející, tak posluchače koho případně zkusit
> oslovit).

my bychom letos chtěli na OpenAlt udělat meeting Missing Maps CZ & SK. Se SotM
to asi tolik nesouvisí, jen bych rád, aby to tu proběhlo mailing listem. Kdyby
ale někoho napadlo, čím bychom mohli do SotM CZ & SK přispět, budu moc rád.
Třeba přednáška od Honzy Böhma z lékařů bez hranic? Jestli se hodí do SotM?

Součástí OpenAlt s největší pravděpodobností bude i mapathon. Bylo by skvělé
následně nasměrovat účastníky mapathonu třeba na to mapování venku. Rád bych,
kdybychom s organizací mapování venku mohli pomoci (na kvartálním pivu jsem se
o field mapping bavil s Gornem a mohli bychom organizaci otestovat září/říjen v
Praze).

Jo a zapomněl jsem co jsem myslel tím meetingem Missing Maps CZ & SK. Bylo by
skvělé, kdyby tak 1 - 2 lidi z každého města, kde se pravidelně konají
mapathony, dostal prostor tak 15 minut ke sdílení svých zkušeností a následně
krátké diskuzi. Odhaduju to tak na 2 hodiny (bez předchozích zkušeností s
podobnými akcemi). Rád bych, kdybychom mohli být součástí OpenStreetMap - SotM
CZ+SK tracku.

Ještě hrubý nástřel programu tracku (jen aby bylo od čeho se odrazit):

So:
- SotM (celý den)
- mapathon (podvečer)

Ne:
- field mapping (dopoledne)
- meeting Missing Maps CZ & SK (odpoledne)

Díky,
jiri