23. srpna 2019 19:51:56 SELČ, jzvc via talk-cz <talk-cz@openstreetmap.org>
napsal:

>Cus,
>
>potiz je, ze i kdyz to zbouras, tak nekdo prijde, nekde najde
>"chybejici
>budovy" (https://ruian.poloha.net/) a naklipe ti je tam zpet. Sice kdyz
>
>je nahlasis, tak na mape budou sedy, ale traser je bez protestu
>natrasuje. Osobne sem nektery budovy boural uz nekolikrat.

To je mi sice jasné, ale pořád doufám, že se dotyčný pozastaví nad tím, proč je
tam všechno zmapované jinak. Ty budovy totiž jsou většinou krásně vidět z KM -
naprosto typický pravoúhlý pozemek s budovou, a několik dohromady tvoří ten
klasický půdorys statku s uzavřeným dvorem.
Fakt nedokážu pochopit, že někdo netrkne, jak by ta budova, co zrovna naklikal,
musela ve skutečnosti vypadat.
Navíc jsou to místa, kam se nesáhlo pěkně dlouho (budovy a cesty cca z roku
2010).

Přece nebudeme v mapě nechávat nesmysly jen proto, že to někdo může snadno
Tracerem zničit.