Cus,

kruhac bez prednosti tech co jedou po nem nemuze fungovat. Proto je to vsude upraveno tak, aby na nem prednost byla. Jinak bys velice rychle dosel k situaci, ze ti stojici na kruhaci musi davat prednost tem, kteri na nej najizdeji, a tudiz se kruhac ucpe, a neexistuje zadnej zpusob, jak to legalne resit.

Kdysi pak byla prednost na kruhaci primo v predpisech, ale zrusilo se to, jako zbytecna vyjimka, ktera lidi mate (kruhace tu prakticky neexistovaly).