V hlavě se mu honí to samé co těm, co poli stejným způsobem obtáhnou jediný
strom uprostřed a prohlásí to za les, resp. to tak plácnou podle natrasování z
LPIS.

Případně v horším případě do mapy vrazí každý jednotlivý strom samostatným
bodem (Němci, Rakušáci s oblibou). V Českých Velenicích to tam tahle "přes
plot" naplácali (https://www.openstreetmap.org/#map=18/48.76720/14.96411), ale
přitom už to dál nikdo neudržuje. Takže když se tam proženou služby města s
motorovkou, v mapě ty neexistující stromy zůstávají navěky. Už jsem takhle
viděla zmapovaný i kus lesa.

Majka