Ahoj

On Sat, 25 Jan 2020 at 10:58, Michal Fabík <michal.fa...@gmail.com> wrote:

> úplně náhodou jsem si všiml, že je Biskupské gymnázium v Brně označeno
> jako amenity=college. Přišlo mi to jako zjevná blbost, zkontroloval jsem
> na wiki (anglické i české), že amenity=college mají být opravdu VOŠ a
> podobné instituce terciárního vzdělávání, které nejsou univerzity a
> opravil jsem to. Pak mi to ale nedalo, a podíval jsem se pomocí
> Overpassu, jaká je situace v ČR celkově. amenity=college je použito ve
> strašné spoustě případů po celém území (s nápadnou výjimkou
> nejzápadnější části země) pro gymnázia, SPŠ, SOŠ, SOU apod. Je pro tohle
> [...]

Stejný dotaz jsem zde pokládal před rokem a půl, viz:
https://openstreetmap.cz/talkcz/c2520

Výsledkem bylo, že jsem tu západní část republiky, tj. ty obce, kde jsem
mohl aspoň trochu použít "local knowledge", opravil dle standardního
tagování a tím se teď nápadně odlišuje.
Hromadně přetagovávat objekty, o jejichž existenci jsem do té doby neměl
ani tušení, jsem si netroufl. Nerad páchám víc škody, než užitku.

H.