Úkol pro začátečníky na únor:

Pokud chcete zmapovat cestu, která ještě není zmapovaná, tak je nejjednoduší začít tam, kde někdo před vámi vyznačil, že neví jak cesta dál pokračuje.

Typicky - mapuji cestu a najednou přijdu na křižovatku. Cesta odbočuje doleva i doprava. Já pokračuji rovně. Ale do mapy později zanesu křižovatku a kousek cesty doleva a kousek cesty doprava. Cesta dál pokračuje, ale já nevím jak. Tak na poslední uzel odbočky přidám
  fixme=continue

Takových míst existuje spustu. Nejjednodušeji je najdete přes OverPass Turbo:

  https://overpass-turbo.eu/s/QPk

Najděte si nějakou nedokončenou cestu a zmapujte její další průběh.

Tag fixme je hodně volně používaný. Další oblíbené varianty naleznete na wiki:
  https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:fixme

Mirek