Každý sloup  se počítá :-)
Zatímco patník u silnice se dá snadno přidat, přemístit či odstranit a jeho
mapování není až tak efektivní, přemístění sloupu je fyzicky i
administrativně mnohem náročnější.
A pokud to bude opravdu power=pole
<https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:power=pole>  udělá to na mapě jen
tečku na drátech.

Teoreticky lze ověřit průběh z digitálních dat provozovatele [1], ale i tam
to má zpoždění, není zcela přesně a zřejmě to nepůjde použít k importu.
I když u eonu jsem při žádosti o digitáílní data [2] nikde nenarazil na
explicitní prohlášení o možnosti použití dat. U

[1] např. eon má vyloženě prohlížeč nad mapou
http://geoportal.eon.cz/itc/default.aspx?serverconf=vsite&wmcid=1143.
u čezu o podobné aplikaci nevím, ale oba operátoři nabízí ke stažení dgn
soubory zvolené oblasti. obdobně se dají získat data u cetinu, ale tam toho
nadzemního už nebývá tolik.
[2]
https://www.eon-distribuce.cz/zadost/vyjadreni-k-existenci-elektrickych-siti

JAnD