Ahoj gorn,

Prepáč, že odpovedám neskoro. Riešili sme zanesenie našej trasy najprv s
Mapy.cz. Keď sme tento rok chceli urobiť zmeny, tak nás odkázali na OSM.
Vraj Slovensko už nepokrývajú a dáta berú od vás.

Mám preto dve otázky:

   1. Vieš si stiahnuť dáta z Mapy.cz a vložiť trasu do OSM? Tam je totiž
   momentálne najpresnejšie zanesená naša trasa.
   2. Mohol by si na tejto trase dodatočne urobiť nejaké menšie úpravy
   podľa mojich inštrukcií?

Trasa je tu: https://en.mapy.cz/s/jejegubanu

Ďakujem za odpoveď.

*Eva Kocanová*
M: +421 944 570 252

*Priatelia svätojakubskej cesty na Slovensku - Camino de Santiago, o.z.*
Email: i...@caminodesantiago.sk
Web: www.caminodesantiago.sk
FB: https://www.facebook.com/CaminoSlovakia/

so 14. 12. 2019 o 4:16 gorn <o...@kub.cz> napísal(a):