Zdravím,

mám chuť přidat do OSM přírodní parky (chráněná území) v Česku. Bohužel,
tyto parky vyhlašují kraje a tak nejsou k dispozici v datech od EEA (resp.
AOPK), aby šly jednoduše naimportovat. Nepodařilo se mi najít na wiki
žádnou stránku s možnými zdroji ze státní správy či samosprávy - nevítě
někdo, zda nějaké kraje poskytují mapová data pod přijatelnou licencí?

Začal jsem zatím v jižhích Čechách, mají hezký geoportál pro hrubou
kontrolu a hlavně jsem našel linky na nařízení kraje, která vyhlašují ty
parky... Napadá mě třeba pražský magistrát, jestli neposkytuje volná mapová
data...

Jižní Čechy:
http://jiznicechy.ochranaprirody.cz/obecna-ochrana-prirody-a-krajiny/ochrana-krajinneho-razu/prirodni-parky/

Zatím vytvořeny 2 parky:

To probírání těmi krajskými úřady bude asi trochu mravenčí práce... Bohužel
regionální weby pod AOPK (ochranaprirody.cz) nemají standardizovaný formát
a přírodní parky tak nejsou jednoduše dohledatelné na jednom webu...

Kozuch