Od: Jan Macura <macura...@gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 26. 5. 2020 8:40:52
Předmět: Re: [talk-cz] Fwd: OSM a QGIS

    Ahoj,

    myslím, že krátká odpověď je https://gismentors.cz/

    H.

    <mailto:nore...@openstreetmap.org>>
    > Komu: mky...@email.cz <mailto:mky...@email.cz>
    > Datum: 25. 5. 2020 22:33:27
    > Předmět: New topic in forum: 'users: Czech'
    >
    > playoff has posted a new topic 'OSM a QGIS' in the forum 'users:
    Czech', to which you are subscribed.

    > The message reads as follows:

    > Stáhl jsem si mapu ČR z Geofabrik. Importoval jsem jednotlivé
    shapefile do vrstev, ale nedaří se mi vrstvy nastavit tak, aby se
    mi tam zobrazovaly popisky nebo silnice aby byly různě široké
    apod... Chci se zeptat, existuje nějaké školení nebo kurzy, kde se
    dá naučit práce s QGISEM a OSM? Nebo třeba by se našel někdo, kdo
    by byl ochotný mně to naučit případně za úplatu pomoci. Mým cílem
    není kreslení do map, ale export různých měřítek a lokalit do
    křivek a jejich následná úpravy (vytřídění do vrstev, barevné
    úpravy apod..) v Illustratoru a příprava tiskových výstupů. Zatím
    to dělám komplikovaně postupným stahováním jednotlivých dlaždic
    přímo z OSM a následným složitým spojováním nespojitelného:-)
    Maperitive je nepoužitelný, protože ty základní mapy jsou tam
    nepoužitelné (nezobrazuje se všechno, např. čísla popisná apod..)
    a sám si rules nedovedu nastavit tak, aby se mi zobrazovalo to, co
    potřebuji. Děkuji.

    > --
    > OpenStreetMap Forum
    > (Do not reply to this message)