Dne 01. 07. 20 v 17:07 majkaz napsal(a):
> Já ti nevím - od začátku tohoto roku (k 01.01.2020) už by neměla být žádná
> budka v obci nad 2000 obyvatel, a když
> porovnám to, co vidím v OSM a na stránkách O2
> <https://www.o2.cz/osobni/286484-mapa_pokryti_vta/>, ukazuje mi to tak z
> 15 telefonních budek v OSM jen 2, které tam podle O2 k tomu datu skutečně
> jsou.

V obcich pod 2k obyvatel smazat (otázka jak to vyfiltrovat). V ostatních
místech ponechat a smazat za rok, za dva.

Případně sem hodit link na over-pass kde bude i
  survey:date
bud chybet nebo mensi nez dnesni datum.
Ty budky ktere stale opravdu existuji doplnime o survey:date.
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:survey:date
Coz by mohlo zjednodusit praci za rok, za dva.
M.