> To asi není úlně pravda. V zimě tam ta cesta je (aspoň v těch přípdech
> co znám já). Stejně tak na jaře. Prostě tam není
> jenom pár dní po orbě.
>
> Já bych to osobně vůbec neřešil. Pokud ano tak visibility=* plus ten
tracktype.

> M.

Díky. Jsem začátečník, nerad bych vložil do mapy cestu, kterou pak bude
někdo marně hledat. Bohužel to záleží na počasí, momentálně pěstované
plodině atd. - v tomhle konkrétním případě se dá na existence cesty zaručit
právě tak od toho jara do orby. Když se cesta nestihne do zimy projezdit,
tak potom v mokré zimě nemusí být sjízdná prakticky vůbec.

Hádám, že většina map tagy jako seasonal nebo visibility stejně koncovému
uživateli nijak nepředají?