Od: "Jan Dudík" <jan.du...@gmail.com>
Komu: "OpenStreetMap Czech Republic" <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 12.08.2020 12:19
Předmět: Re: [talk-cz] Neznačené okruhy (turistika/cyklo) v mapě

Nešlo by to přirovnat k silnicím III. třídy, kde v terénu taky není žádná
cedule určující číslo silnice, ale definované josu?v ČB jsou třeba v mapách
cyklotrasy označené písmenem, které v terénu taky vyznačené nejsou.spíš mi to
sice opravdu přijde jen jako námět na výlet, ale třeba jsou i jiné zdroje?
---
Ing. Jan Dudík
projekce dopravních staveb
tel. 777082195
st 12. 8. 2020 v 12:13 odesílatel majkaz <maj...@centrum.cz
<maj...@centrum.cz>> napsal:Ahoj všem.

Ještě k mému nedělnímu výletu na kole další dotaz: Co s trasou, kterou máme v mapě, ale v
terénu fakticky nikdy jako značená neexistovala? Konkrétně se jedná o relaci 9744673
<https://www.openstreetmap.org/relation/9744673>, která byla značená jako
route=bicycle network=rcn. V podstatě je to jen výletní okruh, co po něm v terénu není
nejmenší stopa (https://www.waldviertel.at/a-100-teiche-tour-litschau
<https://www.waldviertel.at/a-100-teiche-tour-litschau>).
Zatím jsem vyhodila network a změnila na route=mtb, tedy tak jak je to i
definované v tom odkazu.

Majka