Ahoj,

posílám update. AOPK celorepubliková data uvolnit nemůže, má je jen pro
interní potřebu. Ke dnešku data uvolnilo 9 krajů, jeden přislíbil po
interní kontrole dat je uvolnit, jeden zamítl a 3 se ještě nevyjádřily.

Když mi data poslali mailem, mám to přeposílat sem do konference i s těmi
daty jako s přílohou, nebo stačí text mailu (ve kterém povolují užití pro
OSM)? Do konference asi přílohy nesmí, že? Snad bude lepší to pověsit na
web někam. Přílohy mají občas i několik MB.

Kozuch