Tohle je věc, na kterou sem už narazil. Při plánování cest na kole přes KRNAP v navigaci jako třeba BRouter mě to posílá kam se nesmí, zjevně na drtivé většině cest chybí atributy určující co tam smí a co ne. Už mě napadlo navrhnout doplnění omezení přístupu jako námět jak tu byly ty úkoly pro lidi co chtějí něco dělat a nevědí co, přijde mi to užitečnější než doplňování odkazů do Wikipedie apod.. Nevím jak moc to lze dělat automaticky bez toho aby tam vznikly opačné situace kdy bude zablokováno něco kam se smí, což je IMO horší situace, ten dotaz cos poslala nenajde nic v Krnapu ani Adršpachu, ale určitě by se to dalo třeba v tom Krnapu dělat od stolu podle té jejich mapy kde všechny turistické a cykloturistické trasy jsou vyznačeny. Automatické označení by vyžadovalo aby byly nejdříve stoprocentně dobře turistické a cyklistické trasy a místní komunikace. Navíc co je vyhrazená/vyznačená cesta/místo se může pro různá chráněná území lišit, např. ten Krnap uvádí

/V klidových územích KRNAP je zakázáno vstupovat mimo turisticky značené cesty a v zimním období také mimo tyčové značení./

/Na území KRNAP je jízda //*na kole *//mimo silnice a místní komunikace možná //*pouze na vyznačených cyklotrasách*/

Čili mimo klidová území se pěšky v Krnap smí i mimo značené cesty, kdežto na kole se v celém Krnap smí jen na značené cyklotrasy.

Souhlas s tím, že je potřeba nastavit to na ty cesty, těžko si představit, že aplikace, kterou nepsal Čech, bude řešit naše chráněná území a legislativu kolem nich.

Ad V. Kroupar - Legislativa ČR a např. návštěvní řád Krnap je snad dost jasný aby bylo potřeba získávat ještě nějaké stanovisko. Že je někdo ignorant a jezdí kam nemá a že to někde orgány ochrany přírody neřeší není důvod aby to v mapě nebylo v pořádku.

Tohle určitě není mapování pro renderer, když se tím řídí navigace při volbě trasy.

T.