Ahoj,

On Fri, 14 Aug 2020 at 13:21, majkaz <maj...@centrum.cz> wrote:

> Dávám ke zvážení, zda v národních přírodních rezervacích neudělat
> hromadnou editaci, a nevyznačit tam zákaz vjezdu na kolech na všechny lesní
> cesty a pěšiny, kde není vyznačená cyklotrasa. Zatím tam cyklonavigace
> spokojeně navádí, viz vedlejší vlákna.

Jsem v zásadě proti. Jednoduše je to proti OtG principu. Jen to přidá další
balastní data, která nikdo nebude udržovat. Vypořádat se s aktuálně platnou
(!) legislativou musí ležet na bedrech zpracovatele dat OSM. Nemá smysl
toto mapovat, protože.. no, ono na tom není co mapovat..

> Nedá se to udělat automaticky, dost z těch cest by bylo nutné rozdělit.

...což se samozřejmě dá udělat automaticky.

H.