Ahoj, já jsem se svojí aktualizací Evropy skončil v pondělí v nekonečné smyčce. Na serveru geofabrik byla novější verze, ale moje byla po opakovaných aktualizacích pořád na datumu 14.8. Jen rychle jsem projel geofabrik a když nikde nic nebylo, stáhnul jsem komplet Evropu znovu a pak aktualizace jely, tak jsem myslel, že je to nějaký problém u mě. Takže díky za info a další uvítám.

Honza