Tady je to trochu OT, ale řešením v terénu není jen zakázat vjezd na cestu,
je nutné udělat legální a bezpečnou objížďku, jinak tam budou jezdit pořád.
a pokud je cíl nedostupný na kole, tak i místo, kde lze bezpečně odstavit
kola (což si v přírodě neumím představit, leda hlídané parkoviště).

Na uzavřené úseky je nutné upozorňovat dopředu (tedy i v mapě *) a ne až na
místě.
Bohužel tohle nechápou zodpovědní ani ve městech ("už je to tam delší dobu
a jste první, kdo si stěžuje"), natož někde v přírodě.

*)
což třeba OSM cyklo+turistická mapa dělá, i když v souběhu s červenou
značkou to moc poznat není
https://openstreetmap.cz/#map=13/48.8660/14.7929&layers=m
https://openstreetmap.cz/#map=13/49.0162/14.8429&layers=m

ale OpenCycle map mlčí