Aktualizované nejsou? Protože před pár dny jsem to dělala, a žiju v tom, že
chybí jen příliš vzdálené schránky (víc jak 650m rozdíl mezi polohou pošty a
osm) a přebývají (dočasně) zrušené schránky.

Skript to sám neaktualizuje, protože ref zas tak referenční u pošty není. Už
jednou nám přeházeli celá depa.
Pošta prehazování časů dělá cvičně v každém exportu, na některých depech i sem
a zase o měsíc později zpátky.

Na Břeclav se podívám.

Majka