Zrovna tohle bych za extra velký problém nepovažovala - tedy bez toho, že vidím
další souvislosti. Vypadá to, že tam patrně budova byla, a majitelé jí shodili
a místo toho udělali zahradu. Takže pro mě je otázka, jak staré je to zmapování
a jak staré byly snímky, které ten dotyčný (možná) měl zapnuté. A tiše doufám,
že jsem to nebyla já :) Případně opačný případ - taky může být ta budova
novější než snímek, taky není zcela ojedinělé.

U těch budov z RUIAN se dějí daleko větší přehmaty, kdy je i zcela zřejmé, že
je informace z RUIAN blbě. Typicky třeba záměna toho, který z několika pozemků
je označen jako "ten s budovou". Za záležitost k zamyšlení beru, pokud pak
někdo z mapy vymaže pravoúhlou budovu, a místo toho "zmapuje" budovu na zcela
nepravidelném pozemku vedle, a ani ho to nezarazí.

Majka