Hej Ole,

Polderrunner skrev:
> Hej Anders,

> Man kan diskutere om moler skal laves som kystlinie eller som
> man_made=breakwater (bliver vist af osmarender, men ikke mapnik). Jeg
> har lavet et par moler på sidstnævnte måde i Juelsminde, se
> http://osm.org/go/0...@ido?layers=0b00ftf. Alt hvad der er bredere end
> en mole skal efter min mening være en del af kystlinien.

Det er en skam mapnik ikke viser dem, men det kan måske ændres... Ifølge den
side der er på osm wikien om havne, skal moler være en del af kystlinjen hvis
de er forbundet med land, men breakwater hvis de ikke er.

> Broer tagges som man_made=pier (det mangler jeg endnu at gøre i
> Juelsminde). Placer en node i havnebassinet med leisure=marina plus et
> name-tag.

> Hvis der ikke er yahoo dækning i området, er der vel ikke rigtigt andet
> at gøre end at lave en fysisk vandretur omkring havnen med sin gps. Det
> gjorde jeg fornylig på Endelave Havn, se http://osm.org/go/0...@bpc
> (havde masser af tid da jeg alligevel ventede på færgen :-) )

Jeg synes det er svært at bruge yahoo billederne i de zoomlevels hvor de er
tilgængelige.

I alle fald tak for hjælpen :)

Anders

--