Hej, for både at sætte en lille smule fokus på det, og for at få afklaret
nogle spørgsmål, skriver jeg lige en email.

Den tidligere tråd kan ses på
http://groups.google.com/group/osm-dk/browse_thread/thread/36269fc4fbc2e3aa

Da vi (mig og kæresten) kommer fra Odense, og helst ikke vil med et tog
før kl 8, regner vi med at ankomme i Århus 9:45, og så cykle ud til
Tranbjerg. Det tager ca 30min ifølge OpenRouteService.org. Dvs vi kommer
ca et kvarter for sent. Håber i vil vente på os.

Ved heller ikke om vi er med begge dage, men måske sover jeg hos min bror
i Århus.

Så vil jeg også gerne høre om det praktiske. Hvordan organiserer vi det?
Er der én der har et kommercielt kort med, og så siger hvilken del man
skal mappe? Rapporterer man tilbage til en tovholder når man er færdig med
et område, og bliver man så guidet videre?

Spiser vi frokost sammen? Jeg tager i første omgang noget mad med til mig
og kæresten.

Håber på en (måske to) hyggelige dage.

Esben Damgaard