On 29/09/2009, at 10.19, Erik Klausen wrote:

> Hvad skal I lave i efterårsferien?
>
> Vi snakkede om at vi nok kunne nå endnu en tur i Århus-området inden
> vinter. Jeg vil foreslå at vi afsætter lørdag den 10. og 17. oktober
> til mapning, så må vi se hvor mange der dukker op. Jeg er selv
> forhindret den 10.

Jeg er slet ikke i byen i efterårsferien :-(

> Jeg har to forslag, lad mig høre hvad I mener:
>
> 1. Vi fortsætter med omegnen af Tranbjerg, så vi kan erklære området
> 100% færdigt. Det vil sige området mellem Skanderborgvej og
> Oddervej,fra Ringvejen og sydpå.
>
> 2. Vi skal se noget nyt, så vi tager Lystrup og omegn. En del af
> Lystrup er tegnet op, men der mangler stadig en del.
>
> Det er selvfølgelig sjovest at tage et helt hvidt område, men vi
> skal jo også have noget gjort helt færdigt. Morten Kjeldgaard
> foreslog området mellem Mørke og Hinnerup, men det er vel rigeligt
> stort?

Ja, nu da jeg har erfaret et mapparty er jeg tilbøjelig til at give
dig ret, det område er alt for stort. Endvidere er der masser af de
mindre omegnsbyer som trænger til en gang map-fest :-) ... der er
nævnt Lystrup, Hinnerup og Mårslet /Beder som er gode kandidater, men
osse Kolt og Solbjerg syd for Århus og Vejlby-Risskov er "hvide".

> Så, lad os se 7-8 map parties i Danmark i efterårsferien! I Århus
> mødes vi klokken 10 et sted i nærheden af offentlig transport; gør
> det samme hos jer. Stjæl hvad du kan bruge fra denne mail og fra
> Århus-hjemmesiden.

Yay!

Det kunne være spændende med en lille kort beskrivelse på wikien af
hvert map-party, med før- og efter-billeder lissom dem Esben lagde ud
for Tranbjerg!

Jeg er ærgelig over ikke at kunne deltage denne gang, men ønsker god
fornøjelse!!

-- Morten