On 14/10/2009, at 15.58, Jens Winbladh wrote:

> Jeg har nu nørklet med at lave et kort over Margueritruten i DK - Al
> data er fra OSM.
>
> Der mangler en stor del af ruten, men jeg arbejder på det jeg kommer
> i nærheden af herfra Kolding.
> Håber at andre tager sig af deres områder!
>
> Tjek det ud her: http://somewhere.dk/osm/osm_test.html
>
> Hvad siger I til det?

Det ser sør'me flot ud! Jeg ved godt at vi kan gå ind i relations
editoren i JOSM etc. og kigge på det, men alligevel var det måske en
god ide at du her berettede om hvilke tags relationen indeholder?

Et andet spørgsmål, som kunne være interessant at høre lidt om er:
hvem vedligeholder egentlig Marguerit-ruten nu om dage? Den har jo
efterhånden nogle år på bagen, men det sker vel, at der er vejarbejde,
trafikuheld eller andet som ødelægger afmærkningen. Og når ruten er
færdig på kortet, skulle dem der "har" den næsten ha' besked!

Registrerer du waypoints på de afmærkninger (skilte) der er i
landskabet? I givet fald, hvordan?

Jeg vil ihvertfald holde øje med de brune marguerit-skilte!

Mvh,
Morten (mok0)