Frank Sørensen skrev:
> Hej Esben,
> som jeg ser det, har du grebet det helt korrekt an. Som de også
> skriver i deres betingelser, må indholdet på deres site ikke kopieres,
> ændres eller reproduceres uden skriftlig tilladelse fra SDU - og det
> vil jeg da umiddelbart mene, at du har fået med det svar, som de har
> givet. Er det noget specielt i deres svar, som stadig giver dig
> anledning til usikkerhed?
Det var mest fordi KMS sagen fik normale ting til at virke usikker, så
jeg synes det ville være en god idé at vende det med andre så der ikke
er noget jeg havde overset.
> Når de har sagt, at de ikke er imod - så har de trods taget stilling
> til det - og så vurderer jeg, at det ligger inden for det rimelige.
Når jeg læser: "Vi ser gerne, at Syddansk Universitet angives som kilde
i meta-dataene," læser jeg at de indirekte har givet lov.
Tror jeg lægger det ind inden for et par dage.
Lyder spændende :)

Hilsen
Esben Damgaard.