Den 5. dec. 2009 16.57 skrev Morten Kjeldgaard <m...@bioxray.dk>:

> Jeg vil bare spørge om du tager udgangspunkt i den liste over
> changesets jeg publicerede den 23.11.2009? Så vidt jeg husker var der
> enkelte stykker på listen som skulle fritages.

Indtil videre har jeg taget fra listen over changesets fra
OSM-webinterfacet. Jeg er nået til
3141077, hvilket svarer til middag, tirsdag den 19. november, hvor Niels
skrev sin mail om at han havde lagt cykelstier ud over det hele og var godt
i gang med at finpudse. Tilbage til dette tidspunkt har alle changesets
været markeret med kommentaren "lane " eller "LANE".

Hvis du har filtreret i din liste og foreslår at jeg benytter den, når jeg
går længere tilbage, vil jeg selvfølgelig gøre det. Vil du lige bekræfte?

Claus

Civilingeniør ph.d. Claus Hindsgaul
Edvard Thomsens Vej 19, 5. th
DK-2300 KBH S