Hej Rasmus

Jeg har midlertidigt lagt InDesign filerne (og tilhørende grafik) ud på en
server. (fjerne dem igen om et par dages tid)

Link til zip fil (5,6 MB) <http://www.somewhere.dk/osm/dansk_flyer.zip>

Håber at du kan lave noget sjov med dem, husk at dele det med os andre!

/Jens
(winbladh)

Den 21. jan. 2010 20.17 skrev Rasmus Vendelboe
<r.vendelboe+...@gmail.com<r.vendelboe%2b...@gmail.com>

Jens K. Winbladh